Salesforce

Duurzaam retourbeleid

Gegevens
Waarom brengen jullie kosten in rekening voor het retourneren van artikelen/bestellingen?
Als groeiend online retailmerk erkennen we het belang van het leveren van een positieve bijdrage aan de impact die we hebben op het milieu van onze planeet. Met de stijging van onze verkopen hier bij Lampenlicht, hebben we ons duurzame retourbeleid geïntroduceerd. Stijgende online verkopen leiden tot stijgende retourzendingen en dit resulteert in meer schade voor het milieu omdat het transport twee ritten worden in plaats van één. We zijn ons ervan bewust dat we voortdurend op zoek zijn naar manieren om dit aantal ritten zo veel mogelijk te beperken. We hebben ook de manier waarop we onze bestellingen verpakken aangepast, wat resulteert in gecombineerde pakketten zodat er meer artikelen in één transport passen.

Als je als klant bij Lampenlicht een bestelling aan ons retourneert, worden deze artikelen nooit opnieuw aan onze voorraad toegevoegd of opnieuw verzonden tenzij ze een grondige kwaliteitscontrole hebben ondergaan. Voor artikelen die beschadigd zijn bij ontvangst, adviseren wij onze klanten contact op te nemen zodat we een oplossing kunnen vinden zonder dat de beschadigde artikelen naar ons teruggestuurd hoeven te worden. Geretourneerde artikelen die niet beschadigd zijn, worden naar een van onze outletwinkels in Nederland gestuurd waar ze worden aangeboden aan onze klanten die op zoek zijn naar tweedehands artikelen tegen een gereduceerde prijs. We zorgen ervoor dat onze klanten volledig op de hoogte zijn van wat ze kopen in onze outletwinkels, zodat onze klanten en het milieu tevreden zijn! 
Duurzaam retourbeleid
Duurzaam-retourbeleid
Informatie over waarom we kosten in rekening brengen voor onze retourzendingen
Article Information
Kennis
Validated
Visibility
Service FAQs
Article Facts
1.790

Powered by